66

Nämen! Någon, i själva verket jag, har visst glömt bort sin blogg. Illa!
Är nyligen hemkommen från en rolig innebandy-träning och har duschat samt krupit ner under täcket framför ett avsnitt Gossip Girl, det är så sjuuuukt spännande just nu så jag vet inte vart jag skall ta vägen. Hiheho. Måste dock försöka somna i tid, då jag skall på möte imorgon kl. 10. Efter det skall jag, My och Adam laga kroppkakor. Ja, ni läste rätt. Det kommer helt klart bli en utmaning men vi skall lyckas!
Kroppkaks-tillverkningen följs av ett körrep lite senare på kvällen, skall bli kul! Eftersom jag gått från att ha varit van med att sjunga nästan varje dag i tre års tid till att endast göra det en kväll i veckan så är onsdagskvällen veckans höjdpunkt.
Djungelboken kan vara en av dom bästa filmerna under Disney's namn (fast Robin Hood tar ju självklart priset). Den fyller förövrigt 44 år idag, grattis Djungelboken!
Och som ni säkert inte missat så är nedräkningen i full gång. Till vad? Julafton såklart!
66 dagar kvar...


K

Kommentarer
Postat av: Richard,

alltså.. Lejonkungen och Mulan. ojojoj

2011-10-20 @ 00:21:30
URL: http://enpafyra.blogg.se/
Postat av: Karro

Sannerligen inte R! Lejonkungen är en hiss och Mulan är en diss! Ooojojoj

2011-10-23 @ 03:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0