7 månader kvar...


tills dagen vi alla väntat på! Wääääh, JULAFTON!!!!! Jo. Skulle bara förtydliga att jag längtar något galet. Wäh.

På fredag skall alla betygen sättas så ikväll, imorgon och på torsdag kommer jag sitta och skrapa ihop dom sista små resterna. Bland annat, förstås. Nu skall jag bege mig ner till kulturskolan och lyssna på mina kära vän Therese när hon framför New York, skall bli spännande. Därefter är det studentmöte med klass och föräldrar som gäller, och sen plugg och ja, förmodligen, lite Rebecca också. För hon har varit i (på?) Lettland och äntligen har hon kommit hem igen! Wäh på den också. Wäh wäh.

Imorgon, för sista gången någonsin, främför jag en av mina ensemblelåtar med min kära Jazzensemble i F-husets så kallade Kaffis. Det känns både bra och dåligt. Tre föreställningar under dagen, så förhoppningsvis går åtminstone en av dom bra!


Naj, kulturskolen vare jo. HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0