Mamma


Mamma; "Karolina, för sista gången, nu städar du ditt rum!!!"
Jag; "Mamma jag skaaaaaaaaaa"
Mamma ;"Jaa vilket år då?! Du lovade att göra det i helgen, och den är slut nu!"
Jag; "Sluta tjata, jag gör det imorgon, lovar!"
Mamma; "Jo det säger du bara, du lovade ju att städa det i helgen... Dig kan man ju inte lita på!"
Jag; "Mamma. Jag önskade mig ett tygskynke över sängen när jag fyllde åtta. Jag fick tygskynket och stångar att sätta upp det med. Har ni fixat det ännu?"
Mamma; "Men det är två skillda saker unga dam!"
Jag; "Nej det är det inte alls, det handlar om ett löfte! Jag skulle ha städat mitt rum för två eller tre dagar sen, ni skulle ha satt upp mitt tygskynke för 10 år sedan! 10 ÅR MAMMA!"
Mamma; "Nej... 11 år"

Ja. Detta var alltså det trevliga bemötande jag fick när jag knappt hunnit innanför dörren. Min mamma är alltid så trevlig :)
Idag har jag varit ute och sprungit med Ellen, pluggat lite och sedan kollat bio med med Richard, Andreé och Julia. Vi såg Gullivers resor och den vägde faktiskt över mina förväntningar, och sånt är alltid kul! Sen träffade jag Helmer och Rick på stan, Helmer har klippt sig och det blev hur bra som helst. Han e coooool.
Nu har Erika slutat jobba så nu skall jag brumma bort till henne. Imorgon tagar vi träningsmatch mot Gutes handbollskillar och sen fieeesta. Tjo!


K

Kommentarer
Postat av: Peppgirl

jag älskar din matte Karro!!!

Underbar! <3

2011-03-22 @ 23:29:49
URL: http://peppgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0