Sjung om studentens lyckliga dar'






Mösspåtagning - Check

Sannerligen en händelserik kväll må jag säga! Allt från att ha legat avtuppad på Dalhems fotbollsplan i tio minuter, efter att ha fått ett hårt skott i huvudet av Dalhems Joakim Persson, till att hoppa studsmatta en aning berusad och därefter jaga någon helt random snubbe som försökte sno min studentmössa. Dagen därpå vaknade jag dock med ett leende på läpparna.

Gårdagen spenderades till en början med sockersöta Agnes, därefter Maja och senare på kvällen ett gäng fotbollsnördar framför teven hos Sara i Vibble. Källströms insats var legendarisk. Fast det är den ju alltid...

Då matchen var slut så insåg jag med ens att mina kära klasskamrat fyllde år. Därför tog jag och Andreé och friheten att våldgästa denna sork vi namn Henrik och begav oss ut på en roadtrip ända till Västergarn. Där knäckes ett par öl och för dem som inget dricka kunde så sändes Starsky and Hutch på tv. Efter ett kort men otroligt trevligt besök så begav vi oss hemåt.

Idag har jag gjort stan med Rebecca och panikhandlat det sista tills imorgon. Även provat kläderna tillsammans med Viktor och jag tror att det kan bli bra det här. Ser fram emot morgondagen, känns konstigt att den redan är här!

Kvällen har spenderats med Erika och Rebecca. Vi har fixat naglar och förberett det sista inför imorgon. Just nu sitter jag själv Dalhems kyrklokal och trivs alldeles utmärkt med det.  Alla fina tjejer och killar i klänning och smoking, vi ses imorgon!



Inte ett enda steg vägen, går du ensam, Amanda. Jag älskar dig!


K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0