Steppin' to the bad side, uuh uuh uuuuuh


Hallå där ute, alla mina miljoner läsare, how u doin'.

Imorse vaknade jag med värsta huvudvärken ever. Sov en timme till, missade lektionen, tog en värktablett och det hela gick över. Gick till skolan, bråkade med Laurens, hade sånglektion och gick sedan och fikade med Ellen och Sofia. Fine töjsa de! Sen åt jag och min mor årets första semla! Naaajs.

Imorgon är vi leeeeediga, så jag skall plugga arslet av mig, städa ut julen = crash! (my heart is breaking) och sen träna och åka på myskväll hemma hos Tessan. Och på tal om plugga, det är likzom inte min gräj, såe... har ni, någon av alla mina miljoner läsare, inget annat för er just imorgon så slå en pling så lovar jag att sysselsätta er! Peaz aut.


Dreamgirls är helt klart dagens film, och John Legend är utan tvekan dagens artist.



K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0