One and one


Det är hyfsat varmt inomhus och ändå fryser jag. Min lösning på det i-landsproblemet är att ta en lång springtur. Det inkluderar att jag blir varm, svettig samt har ett skäl att sedan ta en lång dusch.

Skulle försöka gå och lägga mig i tid ikväll men den tanken försvann lika fort som den kom. Åker istället in till stan om en stund för att först träffa Emma och senare My. Det blir en lugn kväll, för imorgon bitti är det match mot IBK. Skall bli sjukt kul och jag har taggat ända sedan förra helgen. "DET ÄR MATCH, DET ÄR MATCH!!!" som Hanna så snyggt skulle sagt/skrikit det. Hoppas innerligt på vinst, we deserve it.


This is the part that nobody mentions


K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0