March Moon



Jag är glad, för jag har fått tillbaka mitt körkort som från tidigare i höstas tills nu har varit på vift! blev dock negativt påmind om självaste fotografiet. Men det är en annan femma!

Snart är jullovet slut och snart säger mamma till mig att jag måste ta bort alla ljusstakar på mitt rum. Känns inte riktigt okej. Men för att göra det bästa utav slutet av lovet så skall jag fylla de resterande dagar med att:
Imorgon - Se innebandy med Klintehamns stjärnspelare, åka skidor med Anna och sedan fika med Åsa
Fredag - Åka till stockholm med Julia i jakt på en balklänning. Hoppas på något sorts resultat
Lördag - Träffa Mickis, fira Mysan som fyller 19 år. Jäklar vad tiden går
Söndag - Bakis? Vem veeet. Hur som helst så blir söndagen, precis som gud ville, en vilodag. Kan vara bra med tanke på att skolan sätter igång på måndag. Skall dessutom på röntgen och kolla ryggen. Nu måste jag duscha, sen skall jag kolla ett avsnitt av How I met you mother. Mmmmmm.

Dagens låt
Tingsek – March Moon 


K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0