Februari


Det är sent. Eller borde jag säga väldigt tidigt? Varför jag är vaken är en fråga. Jag vet inte är ett svar. Hur som helst så är det februari, ny månad och förhoppningsvis massa nytt och spännande. Redan imorgon händer något roligt!  Efter skolan skall först på piano och flöjtlektion, seeen skall jag fika med Maja á la Lindström, vilket typ var evigheter sedan så det skall bli hur kul som helst. Och som grädden på moset efter det så skall jag träffa min efterlängtade lucia Lillänger! äntligen tog hon sitt förnuft till fånga och kom tillbaks till Sverige efter att under höst och vinter tillfälligt bosatt sig i London. Vad vi hittar på återstår att se! 

Jag har numera varit sjuk i exakt en vecka, och det känns ju jävligt kul. Eller? Senast jag kunde smaka vad jag åt var i onsdags. Inte riktigt okej, och denna "sjukdom" verkar inte vilja avta. Har hur som helst bestämt mig för att jag skall träna på onsdag. Punkt.

Celine Dion, en av mina favoriter som yngre, visade sig ikväll värdig att kvarstå som en favorit.


And the world thought I had it all

But I was waiting for you


K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0