Alla singlars dag


Idag är det Alla hjärtans dag. Jag hatar den dagen lite, men vet nog egentligen inte varför.
Förut var Rebecca och Erika här och fikade. Eftersom vi är tre vilsa själar så bestämde vi oss för att ändra dagens namn till "Alla singlars dag" och planerade därefter en myskväll hemma hos Erika med romantiska, tårdrypande filmer som skulle fresultera i massvis av ångest, typ. Men som tur var så sprack den deppiga planen eftersom Rebecca plötsligt mindes att hon hade orkesterrep, jag fastnade i mitt Harpan-beroende och Erika blev trött. Så vi gick skillda vägar men trots det så hade vi hela tiden våra telefoner i högsta hugg så på något sätt så firade vi denna dag tillsammans ändå.

Jag blev akut sugen på att gå ut och promenera med stavar. Men det är halt och kallt, och jag är för tillfället i Dalhem. Där finns inga gatulyktor och ingen som hör mig skrika ifall jag blir jagad av en fasan, därmed var promenaden utesluten. Jag tror faktiskt jag skall sova istället!

Vad kan möljligtvis passa bättre än ett par flumbilder på mig och Julia, en måndagskväll som denna? Precis. Inget! Enjooooy.

 

K

Kommentarer
Postat av: Richard,

det där var ju dock ett jävla svepskäl av Rebecca! på min tid behövde man inte komma på repen i ö-bandet!

2011-02-14 @ 22:44:20
Postat av: K

Haha, det kallas att hon är plikttrogen vet du!

2011-02-15 @ 16:06:39
Postat av: Lisen

Hahahah du är ju så rolig, jagad av en fasan? Sen NÄR blev fasaner farliga och sen när började de jaga folk? Fick du alltså dina hett efterlängtade stavar tillslut? Du får sätta dubbar på dem så kan du hacka dig fram likt en skridskoåkare som hackar sig upp ur sin isvak!



Ta med din gamla syster och kom hit snart!

2011-02-15 @ 22:43:49
URL: http://theconleche.blogspot.com
Postat av: K

Kusin, fasaner är rovdjur och du bör akta dig! Har hört att dom skall vara värst i Barca dessutom... JA! Jag fick mina stavar :) Hahaha, I will.

Jaa vi kommer, promise, vore hur kul som helst!

2011-02-18 @ 00:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0