There has been a flamin' miracle



Aj draaaa åt....! Jag höll på att säga ett fult ord. Jag är så himla glad! Det jag fruktat mest av allt sedan ett flertal år tillbaka känns nu som något tryggt och... självklart, typ. Jag har på drygt två timmar suttit och skrivit ett svenskatal, och jag tror fan att det kan bli bra. Jag har läst det högt, och det lät fan bra. Jag höll tidsramen, det var ju fan as bra. Jag vill typ att klockan skall bli 13.30 så att jag kan få ställa mig i klassrummet och läsa det, och det är helt sjuuuukt jävla bra, för den viljan och känslan har sort of aldrig infunnit sig! NU JÄVLAR. Nu: Lite sömn, med följd av Jazzensemble, Vokalensemble och sen... iiiiiiih!! Håll tummar och tår! Och ja, när ni ändå gör det så kan ni ju hålla tummar och tår för konserten som jag och fler skall sjunga på imorgonkväll!

See ya! (Wouldn't wanna be ya)


K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0