Who says I can't get stoned


Idag har det varit antagningsdag på estet, och det var riktigt skoj! Jag satt i juryn och fick se många imponerande, unga individer. Hoppas på många av dom, men speciellt en av tjejerna som sökte. HELT amazing, alldeles otroligt fritt duktig och det på ett flertal saker.

Denna vecka har och skall jag plugga körkortsteori och psykologi, skriva en uppsats om u-länder, planka en låt och läsa en engelsk bok som jag sedan skall analysera. Det kan bli bra, och det skall bli bra.

Har just tagit en skön, varm, lång och välbehövlig dusch efter en springtur med hunden och lite catch up talk med Rutan. Nu greppar jag engelskaboken igen, imorgon har jag en timmes sovmorgon, yeee.

Och jo! Förresten så är John Mayer typ bäst! Asbra!


K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0