Sunday morning


Eller morgon och morgon. Mitt på dagen, som min mamma skulle ha sagt.
Jag har gått och blivit sjukt, si sådär lagom till allt. Blev i fredags, och borde egentligen varit sängliggande hela helgen men nej jag skulle minsann in till stan igår för att se Musikdirekt. Samtidigt som det var värt det så var det inte värt det. Sjukt många bra framträden, men enligt mig fel vinnare. Men så kan det vara. Hur som helst, trots sjukan, så skall försöka pallra mig till min knatteträning i eftermiddag, jag saknar dom så hemst och har inte träffat dom på två veckor. Efter det är det årsmöte med Dalhem IF, förhoppningsvis får man lite mer insikt i vad som skall hända härnäst.

Idag fyller Märta 18 hela år! Liten blir stor, GRATTIS! Imorgon skall hon få en överraskning av mig som hon aldrig kan lista ut vad det är.. mohaha.

Nu skall jag bädda ner mig med en varm kopp te och körkortboken. Det börjar närma sig...


K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0