Starlight


Det känns som att det är sjukt mycket i skolan just nu. Jag vill prestera bra, bäst,  på allt, och ibland, som nu,  blir det helt enkelt för mycket och det märks utan tvekan i magen. Har haft ont i ca tre veckor, och hoppas innerligt på att det skall släppa så småningom. Men ca 2 veckor efter påsklovet så kan jag förhoppningsvis slappna av, då skall nog det mesta ha betats av. Men bara nog.

- Idag såg vi treornas musikal, den var helt otroligt bra så jag var tvungen att se den två ggr! Hoppas på att vi får göra något liknande i trean.

- Imorgon är det våffeldagen så då skall det ätas våfflor med storebror, sen träna och sen plugga. På fredag början körevenemanget och håller på hela lördagen. Dessutom inskaffar jag mina nya converse då, vilket känns bra! Söndag kan också blir en helt okej dag... hihi.


I just wanted to hold you in my arms


K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0