En geting i duschen



Jo ni... helt jävla otroligt. Jag blev stucken av en geting i duschen hemma, i oktober månad. (!) Det händer inte? Hur som helst var det väldigt obehagligt, även om det också är det när man stöter på dom på sommaren. Men detta var ytterst obehagligt. Uuh.


Jazzensemblen gick riktigt bra imorse. Både jag och Märta har börjat på varsin ny låt. Jag sjunger Lemon tree och hon sjunger I can't give you anything but love. Två riktigt bra låtar enligt mig. Möjligtvis kommer vi sjunga/spela upp dom i caffis så småningom!


Nu, efter att ha duschat och därmed blivit stucken av en geting tänker jag krypa till kojs. Morgondagen kommer innehålla ljudeknik, idrott, kör och senare på kvällen skall jag spela badminton med Amanda. Herrejösses...



"Det är lättare att förlåta en fiende än en vän"


K




Kommentarer
Postat av: Maja

KARRO! Lova att säga till mig när ni spelar i caffis! Jag vill lyssna:)

2009-10-30 @ 08:21:13
Postat av: Karro

Absolut! :) Men vilken Maja? ;P

2009-11-04 @ 20:30:52
URL: http://karolinalyngstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0