When the sky turns grey and there's no end in sight



I turn to you
Like a flower leaning toward the sun



Helg, helg, härliga helg, helg över hela veeeckaan. Hade ju inte varit helt fel. Hehe.

Jag börjar bli frisk nu! Blev sjuk av vaccinet. Hög feber m.m, men nu känns det som att det håller på att försvinna. Ikväll har vi haft gäster och jag stod för maten. Lagade min pastarätt med svamp och lufttorkad skinka, delishious as ever. Till efterrätt blev det chokladmousse och frukt. Nu är magen större än någonsin och jag är väldigt trött, så det är sängdags. MEN jag får ju inte glömma att berätta att Gotlands lucia nu har krönats, och den som kommer bära kronan är Lovisa, kandidat nr 2, så henne säger vi grattis till och fan vad skoj detta skall bli! Mest av allt ser jag fram emot turnén, förutom åksjukan i bussen och gråtanfallen på alla sjukhem... Det här kommer bli en bra lucia/jul. That's for sure. Hejdå!


K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0