Adventstid



Första adventsstöket är i full gång, det lider mot jul och min storebror lyssnar på Millenium 2 med Markoolio. Jag själv lyssnar på Paramore och vi försöker överrösta varandra. Frågar ni mig så är jag ganska säker på vem som har bäst smak på låtval just denna gång. Han återvänder förresten till lumpen ikväll, sen ses vi inte förrens när jullovet börjar. Då skall vi handla julklappar, för jag vågar inte släppa iväg honom själv på stan för att köpa julklapp till sin flickvän. Det kan inte sluta i annat än katastrof då.

Om en timme skall jag åka hem till Kia. Vi skall fixa frillorna inför luciadebuten ikväll, på julskyltningen på Öster. Det skall bli jättekul, hoppas allt kommer gå som planerat.

Nu skall jag fortsätta stöka runt


Keep on shining
K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0