Don't let me stop you

Dömde min tredje match idag, och nu börjar det bli bra. Två matchen har varit 7-manna och idag genomfördes den första på 11- mannan. Det stod mellan Dalhem IF p 95 och Stenkyrka. Stenkyrka tog hem vinsten med 5-2. Det visar faktiskt att jag inte är partiskt, MAGNUS. Det är hur som helst väldigt skoj!

Blev även väckt tidigt imorse och efterfrågad att spela match med f 16- 18, Dalhem, mot Gotland södra. Matchen gick väl si sådär, slutade med förlust för vår del, Gotland Södra vann med 4-1. Är dock nöjd med min egen insats. Många var duktiga!
Såg även Herrarnas match på eftermiddagen, vilken slutade 1-0 till Dalhem. Otroligt kul!

Imorgon är det seriepremiär, och det gillar vi. Förhoppningsvis går det vägen. Är sjukt taggad.
Dalhem  B - VSB/Hangvar, 18.00. Kom och kolla!


Nu väntar en varm duch, en kopp té, lite läsning och sedan förhoppningsvis en god natts sömn. Imorgon börjar jag halv nio, skall förbi Fotbollsförbundet innan.


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0