Beklämd

Jag är beklämd. Och idag känner jag för att dela med mig av min beklämdhet.



Jag är en sprallig fotbollstjej som:

har en två år gammal skada i vänster knä, ännu inte läkt

har sne ryggrad, vilket gör ont när jag tränar

har haft ont i båda fötterna sedan i fjol, värre har det blivit och det är ett väldigt beklämmande störmoment med tanke på att jag spelar fotboll

jag har någon form av ansträngningsastma

jag kan inte längre använda den medicin jag använt till mina fötter just för att den och astamedicin inte skall få konta


Motsatsen till detta är --> roligt. Vilket det blir imorgon, för då är det körkonsert i Domkyrkan, 18.00. Skoj skall det bli!
Hejra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0