And I was stuck in middle

Det har varit ganska dåligt med blogguppdatering denna vecka. Jag ber så mycket om ursäkt. Jag skulle egentligen kunna glömma bort min blogg en hel vecka men ändå säkert ha skrivit hundra inlägg fler än Mikka. Höhö.

Har inte haft tillgång till dator denna vecka eftersom jag bott i stan. Märta delar en liten, mysig lägenhet med sin kompis Andrea som nu är i Thailand två veckor framåt, och då passar jag och Lovisa på att våldgästa... flera dagar i rad. Kommer än att bo där kommande vecka, och ser dessutom fram emot det.

I måndags; tog jag först bussen hem till dalhem efter skolan för att byta lite kläder osv. Tog sedan bussen tillbaka till stan, vi lagade mat och såg film, sen sov vi.

I tisdags; tog jag bussen hem till dalhem. Skulle träna, men träningen blev inställd. Pluggade istället, åkte sedan på årsmöte.

I onsdags; åkte jag in till skolan till åtta (trots att vi var lediga!) för att jag var tvungen att göra prov. Efter det gick jag förbi lägenheten och fortsatte sedan mot Anna. Där blev jag bjuden på våfflor! Ja, för det var ju våffeldagen ändå! Smaskigt. Vi skulle plugga, men lyckades inget vidare med det. Det slutade med att vi satt framför datorn och såg tisdagens Andra Avenyn. Hm...
Gick sedan hem till lägenheten och lagade mat med M och L, sen stack jag på domarkurs och Märta skulle på dans. När vi kom hem hade Lovisa fått besök av Julia och Berra. Trevligt var det! Efter dom gått hemåt så somnade vi.

Igår; hade vi gympa som första lektion, "cirkushinderbana". Sjukt kul, men läskigt...
Sista lektionen var sång för mig och dans för M och L, så jag kom sist hem. Vi slappade någon timme, sen mötte vi upp Disa och gick för att handla lite och sedan se Kenny Begins på bio!

Filmen var asbra enligt mig, dom andra var lite mer tveksamma om vad dom tyckte. Jag älskade den! Kenny starfighter is the shit.

Efter filmen gick vi hem, Disa följde med. Vi drack te och pratade. Efter en stund gick Disa och Olivia tittade in. När hon gått somnade vi.

Idag; gick vi upp alldeles för sent på morgonen men hann i någolunda tid till skolan. Det flöt sedan på som vanligt. Efter sista lektionen cyklade jag och L hem till lägenheten och Märta åkte hem till Hemse. Vi packade våra saker och tog sedan varsin buss hem. It has been a real great week. Skall bli kul med en följd.


Nu är jag hemma i myggboet i kära Dalhem och skall bara ta det lugnt och umgås med familj. T ex se Let's dance. Laila måste ju vinna!




Gissa vem som fyller 17 imorgon förresten... jag har då ingen jävla aning i alla fall.... heh




Hejdå! Ha en trevlig helg!




Kommentarer
Postat av: Michaela

ööööööj Karolina :P

2009-03-29 @ 19:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0