The grass was greener

Dagen har inte varit speciellt händelserik. Jag har pluggat, lagat mat med familjen och pysslat lite med musik.

Just nu sitter säkert ungefär 75 % av Gotlands befolkning och tittar på Melodifestivalen. Jag har bojkottat den sedan länge. Istället tänker jag äta chokladpudding och se film. Imorgon skall jag på ledarkurs. Skall bli kul.



http://www.youtube.com/watch?v=JfT9EuRrSz0

- jag är stolt över mina klasskamrater!



[23.12] Okej, jag erkänner, jag såg slutet av melodifestivalen (trots att det tog emot), alltså folkets röstning. Jag fick verkligen en förchock när "Snälla snälla" fick näst högsta poängen av folket, men själv chocken kom när "pop- operan" vann! Jag förstår inte!!!! Nu har jag helt och hållet fått förklarat för mig själv varför jag slutat se melodifestivalen! Jag skäms för svenska folkets röster. Och visst, folk kanske inte gillar Lena PH, Linda Bengtzing eller Charlotte Perrelli. Men vet ni vad? Dom kan åtminstone sjunga OCH dom sjunger schlager!!! Nu är jag upprörd och tänker därför gå och lägga mig och sura. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Michaela

håller helt och hållet med. Sverige kan gå och döööööö, usch jag skäms röven av mig!

2009-03-14 @ 23:31:37
Postat av: död torsk

yeeeh, det jävliga är att jag inte fick med när henke spelar med tänderna. Memory card full.. fitte

2009-03-15 @ 10:06:02
URL: http://martalarsson.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Malena ruuuuules!!!! så är det bara.

2009-03-16 @ 20:37:28
URL: http://isabelle89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0