Tears on my pillow

Det blev ingen konsert ikväll! :( Nästa tillfälle måste det bli av, Olle!

Istället har jag tillbringat min kväll hemma i soffan med ett himlans tv-tittande. Men det kan faktiskt också vara ganska skönt ibland. Nu är alla program/filmer jag tittat på avverkade, vilket ledde till att jag hamnade här.

Imorgon skall jag sova länge, jogga en bit och vara glad. Läxor är något jag för tillfället inte orkar ta mig an men det är tyvärr ett måste. Jag skall dessutom skriva klart verksamhetsberättelsen om Dalhem IF's juniorlag. Jaja, bara att börja äta på kakan! Första tuggan blir en lång natt med, förhoppningsvis,  en riktigt skön sömn. Det behöver jag.


Ena dagen tror man att det är eller åtminstone är påväg att bli Vår, men så helt plötsligt tar vintern över igen. Jag är trött på snö och kyla nu! En låt som just nu håller mitt humör uppe i detta vinterland är Tears on my pillow, Johny Nash. Extremt fin. Egentligen är det sorglig, vilket borde få mig att känna mig nere, men icke sa nicke. Lyssna på den!


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Olle!

aao, :D

2009-03-16 @ 22:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0