I miss you

Gick direkt in till Siga efter skolan idag. Marianne, Ulla- Britt och Rolf var där och plockade/packade ihop saker. Klädgarderoben var nästintill tom, och min första tanke var då;"Okej, Axelina har redan varit här". Den stämde också.
Min syster är galen i "äldre" kläder, som t ex Sigas och mormors.

Jag fick några smycken och foton, samt lite leksaker som jag haft därinne. Huset var så tomt, jag har inte vänjt mig med att hon är borta än. Jag saknar henne så otroligt mycket och vill ha tillbaka henne. Dock vet jag att hon är på en bättre plats nu.


Imorgon skall min klass äta trerättersmiddag inne på HR :) mums! Så åker in till skolan till kvart över elva,  och från den klockan två. Sweet!

Nu skall jag äta mat med bror, sen träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0