A meaning less travelled

Det blev ingen träning ikväll. Halva planen var upptagen av pojklaget och den återstående halvan var en sjö. Istället blev det nyttigt och viktigt teorisnack.
Sitter just nu och glor på Desperate Housewives. Förhoppningsvis får jag säsong 1 boxen i födelsedagspresent. Har även önskat mig någon säsong av Vänner.


I eftermiddags åkte mamma och Axel till Barcelona. Saknar dem redan, och de kommer hem först på söndagkväll. Förhoppningsvis köper de hem något kul till mig :)

Nu skall jag fortsätta se tv. Jo, som tidigare sagt, så skall jag ju äta middag med klassen imorgon. Looking forward to it! Har dessutom sovmorgon, skall bli grymt skönt. 

Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0