Vilodag

En lyckad kväll igår! Riktigt skoj.


Denna dag kommer bestå av vila och plugg. Sitter just nu och dricker en kopp té för att få lite fart i mig. Har ett historiaprov att skriva imorgon och behöver därför vara kvicktänkt idag så att jag orkar samt kopplar när jag pluggar.
Ikväll åker jag in till lägenheten. Sparar så mycket tid på morgonen då det bara är att gå till skolan, och slippa gå upp en timme tidigare för att hinna med bussen. SKÖNT!

Jag behöver dessutom börja träna mer. Mycket mer. Jag har varit så jävla stel nu i flera dagar, det måste bli bättre och jag tror att botemedlet är just träning.

Nej, som sagt, plugg var det. Man måste anstränga sig för att lyckas, så vill jag ha högt betyg på detta prov så måste jag lägga ner extra tid på det.


Ja, just det. Jag, Emma och Erika skall på hudvårdskurs, Mary Kay, imorgon. Skall bli skoj!




"i hope i think i know"

- det bästa Oasis gjort

/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0