Sjuk

Dagarna flyter på, skolan går okej och fotbollen håller på att sätta igång mer och mer nu. Men jag vet inte... finns verkligen suget fortfarande? Jag antar att det visar sig så småningom.

Jag saknar, konstigt nog, innebandyn litegrann. Är sjukt sugen på att provspela i laget igen. Men att hoppa in mitt i säsongen är inte särskilt smart, och heller inte shyst mot lagspelarna. Det skulle sänka nivån som de redan ligger på, och jag skulle skämma ut mig rejält. Fast efter att inte ha spelat på nästan tre år så skulle det inte vara så konstigt om tekniken och matchtempot inte infann sig direkt.

Förresten så är jag sjuk. Jag har feber, jag hostar och snorar, jag har ont i kroppen och bär på en ständig huvudvärk.
Jag har i alla fall käkat normalt, tagit Ipren mot febern och sovit en stund. Det känns lite bättre nu än imorse. Nu ska jag lyssna på Portishead och dricka te. Ha en god dag peeps.



Kommentarer
Postat av: Annnnaa

DU ÄR VÄLKOMMEN ATT BÖRJA SPELA!! Hahha så skall de låta karro;)

2009-02-13 @ 12:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0