time is ticking and we can't go back

Skönt! Har betat av hyfsat mycket skolarbete ikväll. Just nu återstår bara en läxa att fokusera på denna vecka. Härligt, sjuukt härligt.


Imorgon är det träning på gräs. Får se hur det går med fötterna. Har i alla fall kommit fram till att jag inte kommer klara av att inte träna förrens Röntgenavdelningen hör av sig, vilket säkert blir någon gång i Juli om jag har otur, så förvärra det genom att träna det eller inte - jag tränar tills smärtan sänker mig till noll. Det är för jobbigt att vara utan den där satans bollen.


Hade inte tänkt skriva så mycket mer, heller inte göra så mycket mer ikväll. Ta en dusch känns nödvändigt, sen tänker jag lägga mig och läsa en stund. Känner mig märkligt nog väldigt glad över ingenting ikväll. Kanske är jag nöjd över att jag för en gångs skull pluggat. Jag vet inte vad gladheten beror på, men vad spelar det för roll egentligen? Jag är glad, det är huvudsaken.

På tal om inget så är det snart studenttider! Och det skall bli så himla trevligt tycker jag, trots att jag själv inte tar studenten. Men min bror gör, och många vänner. Jag skall fota Neelam, Tinut och Maja. Jag skall fota Amanda, jag skall fota Sara. Jag skall åka och se Donners avslutning och fota Emma. Jag skall fota alla som är vackra! Älska studenttider. Mmmm.

Dusch och sömn var det! Godnatt och tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad har hänt med fötterna?:/

2009-04-21 @ 17:19:51
Postat av: Karro

Det återstår att se... :/ har ansökt om tid hos doktor.

2009-04-22 @ 22:02:45
URL: http://karolinalyngstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0