I ain't lost, just wandering

Nu är alla SATC- avsnitt sedda! Härligt. Nu kan jag äntligen återgå till det normala livet.  Saker som gör en beroende är inget att leka med!


Som sagt var det Div 4 träningsmatch Gotland Södra - Dalhem IF imorse. Matchen slutade 3-2, så låt oss kalla det en jämnlik förlust. Det var en bra match, jag är stolt över mitt lag. Blev otroligt spelsugen när jag gick där längs linjen som ass. domare och iaktog mitt lag spela. Nu får det vara nog med fotsmärtan. Amanda, du vet vad jag snackar om...


Kvällen blir lugn. Kommer nog till störst del bestå av endel plugg, mat, lite glass och pianospelande. Imorgon är det skola.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0