Hello autumn, ja för nu är det minnsan Höst!

Det var ett tag sedan jag skrev senast, märker jag nu. Jag har varit dålig på att blogga, och det ber jag om ursäkt för.

Well,
det har hänt en hel del på senaste, samtidigt som det i stort sett bara varit som vanligt.
Min vardag består fortfarande av skola, fotboll och vänner. Det blir inte mycket mer än så, man hinner inte. Ibland känns det som att jag knappt hinner varken sova eller äta, vilket är ett måste för att kunna orka med dessa tre saker.

Men skola, fotboll och vänner är dock inte allt som förgyller min dag. Jag går iofs på den estetiska linjen med musik, men därför behöver man ju inte sluta att lyssna på den hemma. Så det gör jag också, om vi skall vara noggrana. För tillfället så har jag börjat måla lite också, och det är väldigt kul faktiskt. Avslappnande, och man får lite egen tid då man slipper tänka samtidigt som man gör det. Det är isåfall " Nu skall jag måla ett rött streck där ", alltså inget jobbigare. Ni kanske förstår vad jag menar.
Ja, min moster är ju konstnär och min morbror tecknar lite han med, så varför inte "testa" sina gener lite?


Nu kallar plikten, alltså läxorna. Spanska, svenska och gehör. Bara att sätta igång!


Förresten, ni har säkert hört att man skall önska något när klockan slår t ex 22.22, eller 11.11 - och det har jag gjort. Samma önskan fyra gånger. Och den slog faktiskt in idag, och jag är helt tagen. Tack, gud.

// K to the arro

Kommentarer
Postat av: arga syrran

ehhm.. Forsok, att for din egen skull inte publicera bilder dar du anvander min vackra sjal... Nasta gang du fragar blir det Nej.

Forresten, de ska bli skiitkul att fa hit dig snart, till Barcan, ni ar hjartligt valkommna.



Puss, kram och mkt smisk

2008-09-17 @ 19:08:58
Postat av: Karro

Ja, visst är den vacker. Det är just därför jag använder den, syster. Varför skall den ligga och skräpa när den kan visas upp istället? ;)



Ja, det skall bli askul. Vi hörs. Puss och kram, och nej jag vill inte ha smisk för att vara snäll... ;)

2008-09-18 @ 21:00:47
URL: http://karolinalyngstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0