Bokat och klart

Idag är verkligen ingen bra dag. Jag är sjuk.

En sak som jag kan pigga upp mig med är iallafall att Barcelona är bokat och klart! Det ska bli helt sjukt roligt, men jag har svårt att förstå att det verkligen är på riktigt. Tänk er mig och min bror rännandes runt där på gatorna, åtminstone jag kommer shoppa ihjäl mig. Alternativt kommer jag shoppa så mycket att jag spräcker 20-kilosbagagegränsen på flyget hem, precis som jag gjorde när vi skulle åka hem från Peking. När jag kom på det la vi upp den supersmarta taktiken att klä på oss nästan alla kläderna och typ rulla in på flygplatsen. Den taktiken var bra tills vi läste att man kan få betala extra för övervikt (?). Då gick inte det längre. Men äsch, det löser sig förmodligen. Jag får helt enkelt behärska mig när det gäller att shoppa.

En annan sak, som verkligen kan pigga upp mig, är att vi, DALHEM IF, vann DM-finalen Mot NÄR IF igårkväll. Spelade hela matchen, plus förlängningen, och det gick super. Vi är bäst, och igår var vi bättre än bäst.

Om en stund skall jag lägga mig framför TV:n med en kopp vaniljté.

So long, flaggstång

Kommentarer
Postat av: La prima grande

Men vafalls, ska ni komma till stan utan att informera mig? Eller blev systeryster informerad i helgen utan att vidarebefordra informationen till mig? När kommer ni? Vad roligt! HOppas vi hittat en bra piso tills dess!



kram L

2008-09-15 @ 17:37:51
URL: http://theconleche.blogspot.com
Postat av: Isabelle

Åh barcelona låter ju skitkul :D

Grattis till vinsten, duktigt att slå närkarna ;)

Är du med på söndag och slår dem igen då??

2008-09-16 @ 10:21:12
URL: http://isabelle89.blogg.se/
Postat av: Isabelle igen

Förresten

Krya på dej !

2008-09-16 @ 10:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0