20 september '08

Hejsan hoppsan,

här sitter jag alldeles utmattad efter en ganska tuff match mot När som slutade 3-3. Ett riktigt bra och rättvist resultat, det är inte ofta vi spelar oavgjort mot dom. Och det är mycket sällan vi vinner mot dom. Men vi vann DM-finalen, och vi spelade oavgjort idag så nu är vi på rätt spår igen.

Men bara för att jag spelat mot dom två ggr denna månad, så skall jag inte tro att jag blir av med dom.
När IF - Dalhem IF B, i När 14.00 imorgon. Here we go again... suck. Men jag är glad iallafall, för jag skall ju spela med ett toppengäng! :)


Ikväll, den tid som är kvar av kvällen, skall jag endast ta det lugnt. Måla naglarna, kanske se en film medans dom torkar och äta lite god frukt. Ja, så ser det som återstår av min kväll ut.

(Idag är det 94 dagar kvar till julafton. Nedräkningen började vid 100)

Puss och kram skumbanan

Kommentarer
Postat av: Anna

Gud vad kul att ni spelade oavgjort! Hade velat se matchen, men jag vaknade efter den hade börjat och ingen ville skjutsa mig:/ Fick ni ihop tillräckligt med folk? Josse sa nåt om att Henka till och med hade frågat henne för att det var så svårt att få ihop lag.

Ni är iaf bäst! Puss:)

2008-09-20 @ 21:36:29
Postat av: Karro

Ja, as skönt! Ja, vi fick knappt ihop lag först. Lånade två uppifrån och tre nerifrån, men det gick bra. Ja, han ringde Akvilé också... :P Ja, tack! :D Puss på dig

2008-09-22 @ 18:08:17
URL: http://karolinalyngstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0