Swallow half the moon

Ojojoj, jag vet inte varför jag fortfarande är uppe.


Idag har Fanny varit här. Vi planerade lagträffen, som kommer ske på fredag, under en fika. Det gick framåt, båda två var fulla av idéer och nu är allt spikat. Det lär inte bli en enda lugn stund. Och på lördag morgon, ett träningspass. Åh, åh, åh. Jag saknar fotboll och det skall bli så jäkla skönt att få springa och sparka lite. Det kan ju faktiskt vara det sista jag gör inom den kategorin...


Något annat som händer på fredag är först och främst begravning. Usch. Och så kommer systeryster Å  ner till ön, med familj, och stannar antingen till söndag eller måndag. Mysigt.


Nej, nu är det dags att sova. Jag skall ju orka gå upp imorgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå det sista du gör inom den kategorin?:O

2008-11-18 @ 21:12:08
Postat av: k

Jag vet inte om jag skall fortsätta. Vem frågar?

2008-11-18 @ 22:03:46
URL: http://karolinalyngstad.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var jag som frågade. Namnet försvann tydligen. VArför ska du kanske inte fortsätta?! Du som är så duktig! Du kommer lätt platsa i A-laget om nåt år!!

2008-11-19 @ 18:40:19
Postat av: Anna S

Hallå, varför syns inte namnet?!! /ANNA S !!!

2008-11-19 @ 18:40:54
Postat av: k

Vi kan prata om det på fredag!

2008-11-19 @ 22:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0