Are we human or are we dancer

Det är ju alldeles försmädligt att det ska vara så gott med ischoklad. Utan att tänka på konsekvensena har jag proppat i migdrygt  en halv påse. Min mage mår sådär. Jag är ovän med min hals och det har knappast blivit bättre sen igår. Förutom detta mår jag alldeles prima! Jag kan inte påstå att det varit en stabil dag, men det har gått i alla fall. Nu tänkte jag först och främst på skolan.

Efter skolan letade jag och pappa ljusstakar i två hela timmar. Vi båda var väldigt kräsna, värre än vanligt, men hittade tillslut en sort vi nöjde oss med. Vi hann med lite andra inköpsärenden också.

 Nu skall jag alldeles strax se en film, men innan det måste jag öva. Skall uppträda på en julmarknad imorgon.
Förresten, The Killers är för bra!

Cíao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0