2008-11-06

Det får bli ett kort inlägg ikväll. Jag skall strax bädda ner mig i sängen och lyssna igenom Sonja Aldéns nya album "Under mitt tak". Hon är inte den största favoriten precis, och hon räknas heller inte som en av mina favoriter. Men man skall aldrig döma på förhand, så varför inte?

Fast förresten, innan det skall jag se ett ytterligare avsnitt H.T.G och bara känna mig nöjd över att jag blivit välsignad med medkänsla och empati jäntemot mina medmänniskor, bekanta som obekanta. Fy tusan vad vidrigt det måste vara att inte bry sig om andra människor ett skvatt utan bara tänka på sig själv. Fast... om man inte har förmågan att visa respekt mot andra, kanske man inte heller har förmågan att reflektera över hur man beter sig. Stackars, stackars människor. Hm, det där var långsint. Riktigt långsint. (Eftersom jag blir retad för serien jag följer med förkortningen ovan nämner jag den ej.)

Emma och Emil! Tack för ikväll, ni är super!

I'm out of here. Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: S ;)

haha , du e ju här nu :) <3

2008-11-07 @ 19:19:12
URL: http://mummsfillibabba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0