9 juli '08

Har denna vecka, faktiskt, sprungit två ggr, vilket jag aldrig trodde jag skulle göra förrens i augusti. Fan, det känns ju grymt det här.
Min dag har faktiskt bara varit helt okej idag. Vaknade med en dundrande huvudvärk, som, som tur var, släppte en kort stund efter frukosten. Värdet i Dalhem bestod av regn, men på radion sa dem att vädret i Visby var soligtmed lite vind. Kalas, tänkte jag och syster, och begav oss in till stan för att shoppa.

Väl inne i Visby började vi med en fika vid Ringduvan för att dämpa suget lite. Sen besökte vi nog faktiskt alla affärer/butiker på hela öster. Ja, t o m bokhandeln.
Efter shoppingturen som varade ca 2 timmar var jag ett par kortbyxor, en tröja och två hårinpackningar rikare.


Nu, efter en rejäl middag, ska jag roa mig själv med lite pyssel, målning, samt en film eller något annat innan sovdags. Imorgon är det slut på ledigheten. Back to work, back on track. Sex timmar arbetstid, eller ska jag kalla det sex timmars plågsam död? Jag har kommit på nu att det finns så många fler jobb som är så mycket roligare och så mycket bättre än mitt. Men tyvärr så de jobben nog inte ens att tänka på för en 16-åring som är stuck in Dalhem. Nej, jag blir kvar i min kära kyrka. Jag jobbar på fredag också, och på måndag, men sen är jag ledig till fredag. Usch för att jag jobbar på måndag, eftersom jag ska se Smaklösa med gänget på söndagkväll, och det lär bli sent. Måndag kväll --> Michaela.

Hoppas alla har en mysig kväll!
Kram K


Kommentarer
Postat av: 23.38

Bliru ledsen om jag säger att du är söt? :)

2008-07-21 @ 23:38:43
Postat av: K

Haha, nej. Vem är du?

2008-08-03 @ 23:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0