10 juli '08




Empty room
Empty heart
Since you've been gone
I must move on
Empty room


Huvudvärk, magvärk och en rent helvete. Det är tur att jag har min moster, kan jag ju be att få tala om.
Huset är tomt på gäster nu, som varit här sedan 27 Juni... Äntligen lite lugnt och ro, skulle man väl kunna säga, men det säger inte jag. I miss the company, I miss my sister.

Idag, efter jobbet, rensade jag till en början lite goda, fräscha jordgubbar som jag sedan tänkte äta med min familj lite senare mot kvällen, och det är även gjort. Då rensningen var klar, skulle jag ha städat mitt rum, vilket är något som inte blev/är gjort. Suck på mig själv...
Men jag har faktiskt haft huvudvärk ett bra tag, så jag tänker inte klandra mig själv för att det blivit ogjort.

För någon timme sedan tittade moster införbi, och hade med sig massor av fina saker till mig. Saker that I necesito, typ.
Jag gav henne sakerna som hon beställt från Kina, och hon var mycket nöjd. Så det är ett plus för ikväll.

När hon åkte hem så blev det tv-tittande för min och mammas del. Och nu ska jag måla naglarna, och sen ska jag sova. Vissa jobbar ju imorgon också... : /


Emty room texten är bara klokren just nu... Jag saknar dig, så mycket så det gör ont!
Jag hoppas att jag inte är för ung för att säga att jag saknar dom gamla goda tiderna...




So long, flaggstång



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0