I've got nothing for you to gain

Eftersom jag ändå inte har något meningsfullt för mig för tillfället (Julkalendern är redan avverkad, likaså tekoppen och läxläsningen som visserligen blev ett samtal med Lovisa istället) så jag tänkte steppa loss lite på tangentbordet i brist på annan sysselsättning.

Ja, nu var det ju inte så att jag struntade i läxläsningen. Nej, utan i själva verket så att det inte fanns några uppgifter kvar att göra. Hoho!

Har dock en del spanska att göra, samt repa inför uppvisningen med kör & ensemble imorgon och på fredag. Sen måste jag duscha och se U.B och DHW. Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Anna S

Jag har inte sett ett enda avsnitt av årets julkalender, nästan skandal ju! Är den bra?:)

2008-12-16 @ 20:26:38
Postat av: Anonym

SKANDAL ANNA! Nja, den är väl inte den bästa :)men ändå ett måste!

2008-12-17 @ 22:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0