So this is Christmas

Skit också! Vi hittade lillebrorsan. Nää okej, sån skall jag inte vara, men jag är fortfarande så otroligt arg på honom.
Han hade gått hem till en kompis, end of diskussion, tror jag. Jag blir upprörd av att ens prata om honom för tillfället.


Denna dag började med städning fram tills tre på eftermiddagen. Då bestämde jag och min syster oss för att ta en sväng till stan där hon avslutade sin julklappshandel och jag kikade på lite annat.
Vi begav oss sedan hem igen och började baka knäck med mera. Första året någonsin, tror jag, som vi lyckades! Ûber!

Jag ville, för trevnades skull, testa på ett nytt recept med apelsinskal och choklad. Hmm, det skulle nog inte vara mitt förstahandsval på ett fika men kan ju funka. Eller det kunde ha funkat. Jag bad min kära syster att skära klart skalen till skivor som jag börjat med, men hon missförstod det och skärde mina färdigaskivor en gång till. Ja, så det blir mycket smala kakor detta år.


Det enda som återstår av denna dag är en dusch. ÅH vad skönt. Sen skall jag krypa ner i min nybäddade säng och sova jättebra ända fram tills imorgon då jag lär få stiga upp vid åttasnåret. Fan för min pappa ibland.


Jag vill nu, för att avrunda detta inlägg, önska er alla en God Jul och ett Gott nytt år!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0