Ful, ful dag

Värsta ful-dagen på länge. Har ingen lust att gå utanför dörren, men frisk luft måste jag ju ha vid något tillfälle under dagen så jag tänker passa på när det blivit mörkt, alltså senare mot kvällen, då ingen kan se min bleka, gråa mule.
Jag är på taskigt humör och har praktiskt taget inte fått en blund på hela natten. Vaknade halv tre mitt i natten av att storebror ringde, han var utlåst. Jag hade sedan svårt att somna om igen.

När jag sedan steg upp runt klockan tio var jag knappast utvilad. Att vakna tidigt är inte min grej. Det slutar med att jag antingen stannar kvar i sängen och lyssnar på musik eller slänger mig i soffan framför tv:n.
Idag står det städning på schemat, och om jag hinner skall jag börja baka en av de hundra olika sakerna jag tänkt tills jul.

Mest av allt vill jag ut. Ut och umgås med en vän, Emma t ex. Ta en mysig fika samtidigt som vi sitter och ser regnet falla utanför. Ja, drömma kan man ju.


Tack för att du finns, bloggen, så att jag slipper belasta vänner och familj med tomt snack och klagomål. Det känns faktiskt lite bättre efter några minuters självömkan. Skall nog sätta igång med städningen nu bara för att pigga upp mig lite. Jag har lite mer än hundra ljus att damma av. Jäklarns.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Usch ful-dagar är inte roliga. Men nu har du jullov och snart är det jul, då gör det inget att man är lite ful för på julen är det insidan som räknas!



Förresten tror jag inte du är så ful som du själv tror. Det är bara inbillning ;)

2008-12-21 @ 21:50:55
URL: http://isabelle89.blogg.se/
Postat av: designbloggar.blogg.se

Jo visst kan jag hjälpa dig ! :)

Ta och skicka ett mail med önskemål och bifoga bilder som du skulle vilja ha med.

Så får vi se vad jag fixar ihop åt dig ;)



Mail: [email protected]

2008-12-22 @ 13:29:56
URL: http://designbloggar.blogg.se/
Postat av: Karro

Tack Isabelle! Du lös precis upp hela min tillvaro! ;)

Förresten så hälsade jag på din mor och dina systrar förut, min ingen Isabelle i närheten! :/



Vi ses förhoppningsvis snart! God Jul på dig!

2008-12-22 @ 18:40:00
URL: http://karolinalyngstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0