56

NEEEEEEEEEJ. Jag börjar bli sjuk. Jag orkar inte vara sjuk, det är sjukt olägligt och dessutom SJUKT tråkigt!
Kom precis hem från träningen som jag egentligen inte orkade gå på. Båda tränarna var frånvarande ikväll så jag fick tränarrollen, vilket iofs var ganska bra eftersom jag ändå började känna mig för matt för att träna. Men det gick ändå hyfsat bra, och nu har jag krupit ner i min säng i hopp om att somna i tid ikväll och sedan vakna frisk och utvilad imorgon.
Igårkväll samt nästan hela dagen idag har spenderats ute i Klinte hos Daniela, vilket har varit väldigt trevligt! Bl a så såg vi film, och som hon själv nämner i sitt eget blogginlägg så är jag av toppklass att se film med, det går med andra ord inte att mäta sig med mig! ;) Mohaha
Idag sov vi lääänge, mend det var skönt. Sen lite tv på det och även en promenad! Som sagt, var väldigt trevligt!
Imorgonkväll är det lagfest med korpenbrudarna för hela slanten. Jag och My är festvärdar, och det ser ytterst lovande ut med tanke på att vi båda inte mår som vi borde, men det skall bli spännande och se hur det hela artar sig!


K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0