Let me light up the sky, light it up for you

Denna dag har varit lång och krävande.
Jag går och bär på en obehaglig känsla samt något tryckande mot mina revben. Det sista är något abstrakt, det första må jag kalla konkret. Men det försvinner väl inom viss tid. Tills dess tänker jag fortsätta som vanligt. Med skolan, och andra vardagliga sysslor.


Imorgon börjar jag tolv, vilket känns jättehärligt. Pappa skjutsar in mig till skolan, så jag slipper för första gången i mitt liv ta bussen 09.55 in till stan och sedan bara sitta och vänta. Det betyder alltså sovmorgon, vilket är något jag hurrar för.
Jag skall också komma ihåg att packa med mig allt för torsdagen, t ex gympakläder, eftersom jag skall sova hos Anna imorgonkväll. Imorgon är det även flöjt och piano- lektion samt en fika med Amanda på stan. Senare på kvällen är det andra domarkursträffen.


Cíao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0