Individuellt val?



Denna vecka har varit en ren besvikelse. Inget har gått min väg.
Jag har nu tappat ännu mer tillit för vissa lärare som jag till en början kunde lita på. Och inte bara lärare.
Och igårkväll spelades den omtalade Team Sportia Cupen. Jag vill inte ens tala om hur den gick. Fast det värsta av allt är att jag hade inte ens kul. Finns inget mer att säga om den saken.


Hur som helst, så känner jag att tillvaron ändå är ganska ljus. Jag börjar se lösningar på saker och ting. Ett av de olösta ting för tillfället är: "Vad skall jag välja som ind. val i tvåan?" Det står mellan Psykologi A och, Kinesiska/Mandarin steg 1 och Idrott och hälsa B. Hjälp?


Nu skall jag bege mig till Hörsne för att spendera den återstående tiden av kvällen med tjejerna, en bra film och en god fruktsallad!

/ K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0